یک موقعیت پر تنش !

جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

یک موقعیت پر تنش !

مهدی
جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

یک موقعیت پر تنش !

یک موقعیت پر تنش !

منبع:ادکاون

یک موقعیت پر تنش !
تا کنون چند بار در مورد لزوم دستیابی به انقباض های با کیفیت در تک تک تکرارهای تمرین برایتان صحبت کرده ایم ؟ عضله هدف را منقبض کنید ! در عین حال نمی توانیم کتمان کنیم که بسیاری از مردان غول پیکر بدن شکل تمرین نمی کند ریتم اجرای تکرارها در تمرینات هیولاهایی مثل رونی کولمن ,برانچ وارن و جی کاتلر بیشتر به یک حرکت پیستونی شبیه است آنها برای دستیابی به انقباض کامل در انتهای تکرارها اصلا مکث نمی کنند ولی توسعه بدنی شان در حدی است که بقیه ما فقط می توانیم خوابش را ببینیم.

یک موقعیت پر تنش !

اخیرا با قهرمان جدید اورال مسابقه npc امریکا جیسون ها صحبت می کردم و از این شوکه شدم که او ادعا می کرد که در هیچ حرکتی تا نقطه قفل شدن مفصل پیش نمی رود من معتقد م که کلید تحریک عضلات به رشد این است که عضله را در ابتدای هر تکرار تحت کشش قرار داده و فشار مداومی را در تمام طول ست روی آن اعمال کنید.

زیرسوال بردن روشهای جیسون کار دشواری است زیرا این بدنساز ۲۵ ساله در جولای سال گذشته با قد ۱۷۲ سانتی متر و وزن ۱۱۶ کیلوگرم موفق به دریافت کارت حرفه ای شد هر چند که من بلافاصله با عدم علاقه او نسبت به قفل کردن و انقباض عضلانی در انتهای حرکات مخالفت کردم اما تصمیم گرفتم تا این روش را در جلسه تمرین روز بعد امتحان کنم آن هم برای حرکتی که به اعتقاد من برای تکنیک مکث و انقباض بی نهایت مناسب است جلو پا با دستگاه لازم به توضیح نیست که دم عضلانی و سوزشی که در نتیجه اجرای ۲ ست ۲۰ تکراری بدون قفل کردن نصیب من شد بی نهایت شدید بود.
حتی سعی کردم کمی تغییر را چاشنی کار کنم به طوری که ۱۰ تکرار را بدون قفل کردن و ۱۰ تکرار بعدی را با انقباض قوی عضلات چهار سر در بخش فوقانی اجرا نمودم فقط می توانم بگویم آه خدای من !
آیا شما هم باید به استفاده از روش تنش مداوم روی بیاورید و آن بخش پایانی دامنه حرکت را کلا بی خیال شوید ؟ واقعا نمی دانم ولی فکر می کنم بسیار عالی خواهد بود اگر حداقل بعضی از ست هایتان یا حتی بخشی از آنها را بدین شکل اجرا کنید حتی اگر تمام فواید احتمالی را نادیده بگیریم این روش می تواند نوع متفاوتی از تحریک عضلانی را بیجاد نموده و عضلات تان را در جهت دستیابی به پیشرفت های جدید شوکه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 20:49 | نویسنده : مهدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.